کد خبر: ۱۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز خبر داد:

اجرای طرح مدیران امروز، دانش آموزان دیروز 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز از برگزاری برنامه خاطره‌ها و تجلیل از پیش‌کسوتان فرهنگی، طرح انحصاری مدیران امروز دانش آموزان دیروز و تجلیل از ۶۸ پذیرفته شده ممتاز امسال این ناحیه در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید عبدالصمد موسوی امروز۱۰ اردیبهشت‌ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: امسال در شهر شیراز با همکاری سایر نهادها از جمله شهرداری، شورای شهرو سپاه پاسداران در زیبا سازی شهر به مناسبت هفته معلم اتفاقات خوبی  از جمله تکریم و تجلیل از ۳ هزار معلم افتاده است.


وی ضمن تقدیر از دولت خدمتگزار و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اخیراً طرح رتبه بندی و استخدام و جذب نیروهای جوان در دو سال اخیر کار بزرگی بوده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه در ادامه گفت: نمایشگاه دستاوردهای معلمین و دانش آموزان در تمامی هنرستان‌های این ناحیه در حال اجرا است و نمایشگاه متمرکز از دست ساخته‌های همکاران فرهنگی نیزجهت بازدید برای عموم بلامانع است.

اجرای طرح مدیران امروز، دانش آموزان دیروز 


موسوی از دعوت و تکریم از ۱۴ خانوادهِ همکاران فرهنگی شهید در بهشت زهرا شهدا با تقدیم گل و اهدای لوح یادبود به بازماندگان و فرزندان آن شهدای بزرگوار که هویت و برکت آموزش و پرورش است خبر داد.


وی ادامه گفت: حضور همکاران اداری در قالب ۱۲ تیم در روز ۱۲ اردیبهشت در مدارس و تجلیل ازمعلمان در مدارس برگزار خواهد شد و جشن منتخبین سرود مدارس با عنوان معلم و سپاس معلم نیز برگزار می‌شود. 

موسوی تصریح کرد: نمایشگاه آثار و جشن تجلیل از معلمان پژوهنده و مؤلف که آموزش ابتدایی به تنهایی ۱۵ معلم نویسنده را دارد برپا می‌شود و حضور همکاران فرهنگی ۱۴ اردیبهشت در نمازجمعه و میز خدمت  انجام خواهد شد.


رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه در ادامه گفت: برنامه خاطره‌ها و تجلیل از پیش‌کسوتان فرهنگی، طرح انحصاری مدیران امروز دانش آموزان دیروز، تجلیل از ۶۸ پذیرفته شده ممتاز امسال این ناحیه در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی انجام می‌شود و بنر برگزیدگان مقام آوران و معلمان نمونه در اداره و چند نقطه از شهر نصب خواهد شد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان